7 دروغ رايج سئو كاران چيست؟

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته

7 دروغ رايج سئو كاران چيست؟

 

برخي از سئو كاران به دليل بي اطلاع بودن دارندگان كسب و كار اطلاعات درستي از سئو در اختيار آن ها قرار نمي دهند.

 

يكي از روش هايي كه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه اين سئو كاران مي توانند وظايف خود را درست انجام دهند بررسي كردن رتبه وب سايت خودشان مي باشد. در زير به 5 دروغي كه اغلب سئو كاران بيان مي كنند مي پردازيم:

7 دروغ رايج سئو كاران چيست؟

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. طراحي وب سايت يكي از ضرورت هاي انكار نشدني براي رشد كسب و كارها به حساب مي آيد. همچنين بعد از اتمام پروژه طراحي سايت شما به خدمات سئو و تبليغ گوگل نياز خواهيد داشت.

تبليغات ميان متني

 

1. ضمانت كردن رتبه اول در گوگل
هيچ سئو كاري نمي تواند نويد رتبه اول در گوگل را دهد و به هيچ وجه نمي توانيد رتبه اول در گوگل را پيش بيني كنند و مدعي شوند تنها موتورهاي جستجو در سئو هستند كه حرف اول و آخر را مي زنند.

2. در كسب و كار شما احتياج به تجربه نداريم
سئو كاراني كه در مورد مشاغل و كسب و كارمان از قبل كار كردند و تجربه كافي را دارند بيشتر مي توانند نسبت به كساني كه هيچ تجربه اي از قبل ندارند كمك كنند و به ما راهنمايي برسانند.

3. سئو كردن كسب و كارتان حداكثر در يك ماه
سئو كار يكي دو روز و حتي يك ماه نيست بلكه بايد هميشه و پيوسته انجام شود بخاطر اينكه گوگل هميشه در حال تغيير و آپديت الگوريتم هايش مي باشد سئو بايد بر طبق يك برنامه مشخص و از قبل تعيين شده و منظم انجام شود.

4. رشد و پيشرفت نياز است
اگر در كسب و كارتان خدمت محلي ارائه مي كنيد مثلا براي شهر يا استان تان سفارش غذا مي گيريد دليلي ندارد اين كسب و كار براي همه افراد معرفي شود پس بهتر است به جاي هزينه كردن براي سئو در راه هاي ديگري هزينه شود كه سبب موفقيت و پيشرفت بيشتر كسب و كارتان شود.

5. ارزشمندترين محتوا را در سايت خود قرار دهيد.
يكي از روش هايي كه مي توانيد سبب افزايش بازديد از سايت شما شود اين است كه از محتواهاي خوب و بي نقص تان به سايت هاي پربازديد دهيد تا از آن طريق كاربران بيشتري جذب سايت تان شوند.

6. سئو كار شما نيست
با داشتن اعتماد به نفس و كوشش فراوان شما هم مي توانيد مانند يك سئو كار سايت تان را سئو كنيد شايد زمان بيشتري طول بكشد ولي مطمئنا مي توانيد و از پس آن بر خواهيد آمد.

7. شما فقط به سئو نياز داريد
سئوكاران تنها از طريق سئو مي توانند از شما پول بگيرند به همين خاطر علاوه بر كلمات كليدي، تگ ها و Meta Description از شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي و تبليغات هم استفاده مي كنند.

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.