بهترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته

بهترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ

شركت‌هاي نوپا و استارتاپ‌ها با چالش‌هاي زيادي مواجه هستند، چون در ابتداي راه هستند و سرمايه كافي براي كسب و كار خود ندارند، بنابراين براي ايجاد تعادل هزينه‌هاي مالي خود، بودجه‌هاي بازاريابي و تبليغات را كم و يا حذف مي‌كنند؛ در نتيجه به دليل ناديده گرفتن بازاريابي به رشد كسب و كار خود صدمه مي‌زنند، به اين دليل كه بازاريابي بهترين راه جذب مشتري و كسب درآمد بيشتر است. 

 

استراتژي هاي هوشمندانه ديجيتال ماركتينگ

راه‌حل‌هايي براي شما وجود دارد تا از حداكثر مزاياي بازاريابي ديجيتال استفاده كنيد بدون اينكه سرمايه بسيار زيادي داشته باشيد. بهترين استراتژي ديجيتال ماركتينگ براي شركت‌هايي با بودجه كم چيست؟ در ادامه چند استراتژي براي ايجاد يك كمپين ديجيتال ماركتينگ كارآمد و با بودجه مناسب بيان مي‌شود.

چند استراتژي براي ايجاد يك كمپين ديجيتال ماركتينگ كارآمد و با بودجه مناسب

شبكه‌هاي اجتماعي 

براي استارپ‌ها استراتژي‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي، يك مكان عالي براي شروع بازاريابي است زيرا كم هزينه هستند و موانع ورود به آنها بسيار پايين است. چرا به سمت كانال‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي كه به طور گسترده استفاده مي‌شوند، نرويد؟ فيسبوك، اينستاگرام، تلگرام، توييتر و ... اين سايت‌ها گزينه‌هاي تبليغاتي متفاوتي براي شما ارائه مي‌دهند كه مي‌توانيد انتخاب كنيد و آنها در مقايسه با گوگل ادوردز و گزينه‌هاي تبليغاتي ديگر ارزان‌تر هستند. به عنوان مثال، فيسبوك الويت بيشتري در بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي دارد و ارزان‌ترين نرخ بازاريابي به ميزان يك دلار در روز مربوط به فيسبوك است. به هر حال كمپين‌هاي تبليغات فيسبوك با توجه به محبوبيت فيسبوك در جهان بسيار مؤثر هستند، بنابراين آن را ناديده نگيريد.
تبليغات در اينستاگرام: اينستاگرام كانال خوب ديگر براي كمپين بازاريابي شماست. از آنجايي كه اين پلتفرم بر اساس عكس است، در صورتي كه شركت شما بتواند بازاريابي خود را بر اساس عكس انجام دهد مي‌توانيد از طريق اينستاگرام بازاريابي كنيد، مثلا شركت‌هاي مسافرتي، غذا و تناسب اندام مي‌توانند از اينستاگرام استفاده كنند. اگر يك شركت حسابداري هستيد، ممكن است اينستاگرام گزينه خوبي براي شما نباشد. بنابراين با استفاده درست از اينستاگرام براي اهداف تجاري، مي‌توانيد سود و درآمد خود را افزايش داده و شركت خود را با بازاريابي در اينستاگرام توسعه و ترويج دهيد. 
اگر قصد داريد با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي در بازار حوزه خود موفق شويد، بايد برنامه‌ريزي، مديريت و بهينه‌سازي كنيد. برنامه‌ريزي، مديرت و بهينه‌سازي شبكه‌هاي اجتماعي براي يك استارتاپ واقعا تضمين كننده كار اوست، در ادامه يك مرور كلي از آنچه كه بايد براي موفقيت انجام دهيد بيان مي‌شود:

  • برنامه‌ريزي: قبل از اينكه هر كانالي را راه‌اندازي كنيد، درباره آنچه كه بايد انجام داده و آنچه كه نبايد انجام بدهيد بخوانيد و ببينيد چه تكنيك‌هايي به خوبي در حوزه شما عمل مي‌كنند. ابتدا يك برنامه براي هر كانال ايجاد كنيد و تنها حساب‌ها را بر روي كانال‌هايي كه واقعا فكر مي‌كنيد مورد استفاده‌اند باز كنيد. پيشنهاد مي‌شود از پلتفرم‌هاي بزرگتر مانند فيسبوك و توييتر شروع كنيد و بسته به ماهيت استارتاپي خود، پس از آن به ديگر كانال‌ها برويد. اگر محصول بصري است اشتراك گذاري تصاوير از طريق اينستاگرام هم گزينه خوب است. 
  • مديريت: هر كاري كه انجام مي‌دهيد حساب‌هاي مختلف بر روي شبكه‌هاي اجتماعي گوناگون ايجاد نكنيد، زيرا زماني كه متوجه مي‌شويد وقت كافي براي مديريت آنها نداريد و نيز مطلبي براي انتشار در آنها نداريد، آن را رها مي‌كنيد. اين كار غير حرفه‌اي خواهد بود، بنابراين براي همه حساب‌هايي كه ايجاد مي‌كنيد، بايد بتوانيد آنها را مديريت كنيد، به طور منظم پست بگذاريد و به سؤالات مشتريان پاسخ دهيد. همچنين حساب‌هاي شما همگي بايد جهت يكساني داشته باشند و هيچ كدام به برند شما صدمه نزنند.
  • بهينه سازي: يكي از روش‌هاي بسيار مؤثر كه كمك قابل توجهي به برندسازي و افزايش فروش مي‌كند، بهينه‌سازي شبكه‌هاي اجتماعي است. از هدف‌هاي مهم در بهينه‌سازي، جذب مخاطب و دنبال كننده توسط ايجاد محتواي ارزشمند و انتشار در شبكه‌هاي اجتماعي است، همچنين با صفحات افراد و شركت‌ها تعامل داشته باشيد. براي ايجاد نتيجه خوب با شبكه‌هاي اجتماعي بايد كار زيادي انجام دهيد تا بتوانيد مخاطبان زيادي به دست آوريد. اما به دليل موانع كم براي ورود و هزينه پايين استفاده از اين پلتفرم‌ها، جايگاه بسيار خوب براي شروع كار استارتاپ‌ها خواهد بود.

بازاريابي مجدد يا ريماركتينگ در ادوردز

بازاريابي مجدد شامل دوباره تكرار كردن تبليغات بر روي همان پلتفرم‌هايي است كه مشتريان قبلا آنها را ديده‌اند. به عنوان مثال، اگر كاربري بدون خريد كردن وبسايت شما را ترك كند، مي‌توانيد با استفاده از روش بازاريابي مجدد و توسط ابزارها و وسايل ارتباطي مختلف، براي او تبليغ فرستاده تا بتوانيد به اين روش با آنها ارتباط برقرار كنيد. به عنوان نمونه كد تخفيف در نظر بگيريد تا بتوانيد انگيزه‌اي براي خريد به اين شيوه در آنها ايجاد كنيد. بنابراين بازاريابي مجدد يا ريماركتينگ، مكمل مهمي براي هر كانال بازاريابي است و مي‌تواند يك جزء استراتژيك در تبليغات شما باشد. در گوگل ادوردز مي‌توانيد به روش‌هاي مختلفي بازاريابي مجدد يا ريماركتينگ داشته باشيد. نشان دادن تبليغات به بازديدكنندگان قبلي شما، در زمانيكه در گردش در وبسايت و اپليكيشن‌ها هستند، ريماركتينگ استاندارد گفته مي‌شود. ريماركتينگ براي اپليكيشن هاي موبايل، نمايش تبليغات به افرادي كه از اپليكيشن موبايل يا نسخه موبايل وب سايت شما استفاده مي‌كنند، مي‌باشد. 

تبليغات بر روي موبايل

هزينه تبليغات موبايل كمتر از دسكتاپ يا تبليغات تبلت است، بنابراين براي جلب توجه بيشتر به خود، تمركز بيشتري بر روي كمپين‌هاي موبايلي داشته باشيد. هنگامي كه تبليغات بازاريابي و وبسايت شما موبايل دوستانه نيست، جريان قابل توجهي از مشتريان را داراي پتانسيل براي تبديل به فروش موفق هستند را از دست مي‌دهيد. اين يك واقعيت است، به اين دليل كه بيشتر افراد در حال حاضر، وبسايت‌‌ها را از گوشي هوشمند نسبت به دسكتاپ‌هاي خود بيشتر بررسي مي‌كنند. بنابراين تبليغات شما بايد همراه با موبايل باشد. اطمينان حاصل كنيد كه قبل از انتشار آن، كمپين‌هاي خود را بر روي كامپيوتر شخصي و موبايل پيش نمايش دهيد. همچنين فراموش نكنيد كه كوتاه و در عين حال به ياد ماندني باشند. 

اهداف هوشمند آناليتيكز گوگل

بسياري از استارپ‌ها نرخ‌هاي تبديل را دنبال نمي‌كنند، اينكار منجر مي‌شود بررسي نتايج بسيار مشكل باشد. با استفاده از سرويس گوگل آناليتيكز مي‌توان شناخت كاملي از مخاطبان خود داشت. مثلا اينكه علاقه‌مندي آنها چيست، چه چيز را بيشتر جستجو مي‌كنند و از كجا هدايت مي‌شوند.  اهداف هوشمندانه گوگل آناليتيكز، طوري است كه شما با داشتن اين نكات در جهت درست حركت مي‌كنيد و بنابراين طراحي و محتواي وبسايت را به گونه‌اي انجام مي‌دهيد كه متناسب با نياز مخاطبانتان باشد و بدين ترتيب باعث جذب مخاطبان بيشتري مي‌شويد. شما مي‌توانيد اهداف هوشمند خود را در گوگل ادوردرز وارد كنيد. به اين ترتيب، گوگل به طور اتوماتيك تبليغات شما را به افرادي نشان مي‌دهد كه احتمال بيشتري دارد تا خريد كنند. 

بازاريابي مجدد با ويدئو

اگر مي‌خواهيد به بازديدكنندگان ويدئوهاي خود دسترسي داشته باشيد بايد از شيوه بازاريابي مجدد ويدئويي استفاده كنيد. بيشتر تبليغ كنندگان ليست‌هاي ريماركتينگ خود را در Google AdWords ايجاد مي‌كنند، اما ممكن است رويكرد اشتباهي باشد. براي نتايج دقيق‌تر، ليست ريماركتينگ خود را درگوگل آناليتيكز ايجاد كنيد و سپس آنها را به ادوردرز وارد كنيد. نكته ديگر اينكه اگر فيسبوك پيكسل را نصب كنيد، مي‌توانيد مخاطبان سفارشي را در فيسبوك ايجاد كنيد و سپس اين مخاطب را با تبليغات ويدئويي دوباره هدف‌گيري كنيد. همچنين بازاريابي مجدد ويدئويي در يوتيوب هم كاربرد دارد. در واقع اين روش به كاربراني كه ويدئوهاي ما را مشاهده كرده‌اند، تبليغاتي مرتبط با ويدئوي مشاهده شده نشان مي‌دهد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

10 ابزار مهم براي مديريت شبكه هاي اجتماعي


شبكه هاي اجتماعي براي بيش از يك دهه است كه اينترنت را تحت سلطه خود دارند. شبكه هاي اجتماعي و چت بات ها Chatbot با تمام مزايايي كه ميتوانند براي يك تجارت داشته باشند درصورتي كه بدرستي مورد استفاده قرار نگيرند. ميتوانند به يك برند آسيب و زيان هاي زيادي وارد كنند. استفاده از ابزارهاي مديريت شبكه هاي اجتماعي كليد موفقيت آنلاين هر تجارتي محسوب ميشود. در اين مقاله براي محدود كردن دايره انتخاب ميان اين ابزارهاي مديريت شبكه هاي اجتماعي، 10 ابزار برتر براي اينكار را معرفي خواهيم كرد.

 

10 ابزار مهم مديريت شبكه هاي اجتماعي

 

Chattypeople

Chattypeople.com يك پلتفرم براي ترويج كسب و كار و ارائه پيشنهادات به مشتريان (پيشنهاداتي مانند خريد كالا و يا دريافت تخفيف و مانند آن ) در شبكه اجتماعي فيس بوك است.  اين پلتفرم با مسنجر Messenger و كامنت هاي فيسبوك تركيب شده و به شما اجازه ميدهد كه از مشتريان خود سفارش دريافت كنيد. اين پلتفرم ابزار مناسبي براي انواع تجارت هاي كوچك و بزرگ به شمار ميرود. و براي استفاده از آن نيازي به دانش كد نويسي نيست. اين سيستم به سادگي با ايجاد يك ربات كه قابليت اتصال به كليه سيستم هاي پرداخت را دارد صفحات فيس بوك شما را به درآمد زايي خواهد رساند. اين چت بات Chat Bot با كمك هوش مصنوعي بسادگي ميتواند مديريت ارتباط با  مشتريان را به انجام برساند. امكانات Chattypeople به اين موارد ختم نمي شود. اين ربات در ضمن از چندين پلتفرم CMS (سيستم مدريت محتوا) و دسته بندي هاي موجود در تجارت هاي مختلف، كه در فهرست زير ليست شده اند پشتيباني مي كند:

  • Customer Support (سيستم پشتيباني مشتريان)
  • eShop with Shopify (يك سيستم مدريت محتوا)
  • Food and restaurant (تجارت هاي وابسته به  دسته بندي خوراك و رستوران)
  • Campaign management (سيستم مديريت محتواي ECMS كه براي مديريت كمپين هاي ديجيتال طراحي شده است.)
  • Delivery engine (يك سرويس ديجيتال براي ارسال آنلاين محصولات ديجيتال)

Chattypeople يكي از معدود ربات هايي است كه تنها درصورت رشد تعداد مشتريانتان بايد بابت آن هزينه به پردازيد. اين بدان معني است كه شروع كار با اين ربات صد در صد رايگان است.

PromoRepublic

PromoRepublic يك ابزار رايگان براي توليد محتوا براي شبكه هاي اجتماعي و ابزاري براي ارسال پست در شبكه هاي اجتماعي است. اين ابزار بيش از 000 100  ايده، تمپليت Templateو تصوير براي استفاده در فيسبوك، اينستاگرام، تويتر و پست هاي لينكدين ايجاد ميكند. تمام تمپليت هاي ايجاد شده براي شبكه هاي اجتماعي توسط گرافيست ها و نويسندگان حرفه اي طراحي شده اند. كاربران ميتوانند تمپليت ها را با نرم افزار ويرايش گرافيك ارائه شده در سايت تغيير دهند.  

با ابزار  PromoRepublic مزاياي زير را در اختيار خواهيد داشت:

  • كتابخانه اي با 000 100 تمپليت براي پست و تصوير
  • تقويمي براي ايده پردازي پست ها، براي روزهاي تعطيل، روزهاي تاريخي، روز هايي كه واقع مهمي در آن روي داده است(روز مادر, روز پدر, ولنتاين و ...).
  • ويرايشگري كه با دراگ و دراپ ميتواند تمپليت ها را ويرايش كرده و يا يك تمپليت كاملا جديد ايجاد كند.
  • برنامه ريزي براي ارسال پست خودكار در فيسبوك، اينستاگرام، تويتر و لينكدين

SocialLiners.com

SocialLiners.com  يكي از بهترين ابزار هاي افزايش مخاطب در شبكه هاي اجتماعي است. استفاده از شبكه هاي اجتماعي بسيار سرگرم كننده است و در ضمن شبكه هاي اجتماعي كارايي بالايي براي يافتن دوستان جديد دارند. در اينفلوئنسر ماركتينگ مشتريان وفادار و مخاطباني كه با كسب و كار ما در ارتباط ميباشند. ما را ملزم ميكند كه روزانه زمان زيادي را براي تبليغ برند خود در شبكه اجتماعي صرف كنيم. ابزار SocialLiners.com با هدف كمك به اتوماتيك كردن فعاليت هاي روزانه شما در شبكه هاي اجتماعي و بدست آورد حجم مخاطب مورد نظر خود و همچنين دستيابي به نوع مخاطبي كه ميخواهيد داشته باشيد، ايجاد شده است.

Guestpost.com

پست مهمان در وبلاگ ها همچنان يكي از بهترين روش هاي جذب مخاطب است. سايت  Guestpost.com  به شما كمك ميكند كه  وبلاگ هايي را كه در جهت ارسال پست مهمان كاربرد دارند را بيابيد. ابزارها و فرصت هاي بي نظيري توسط اين سايت به شما معرفي خواهند شد.

Agorapulse.com

Agorapulse.com ابزاري براي مديريت يك پارچه تمام شبكه هاي اجتماعي بصورت مجتمع ميباشد. شما ميتوانيد محتواي مد نظر خود را توليد و زمان انتشار آن را برنامه ريزي كنيد. سپس محتواي توليدي خود را در تمام شبكه هاي اجتماعي مورد علاقه خود منتشر نماييد. ابزار Agorapulse به شما اجازه ميدهد كه :

  • با رخداد هاي شبكه هاي اجتماعي بروز بمانيد.
  • محتوا و سوالات و تبليغات خود را در شبكه هاي اجتماعي منتشر كنيد.
  • سنجش ميزان موفقيت خود را از طريق گزارش هاي آماري دقيق انجام دهيد.

Wistia

اگر از يوتيوب بعنوان يك شبكه اجتماعي استفاده مي كنيد. حتما متوجه محدويت هاي موجود براي آناليز رخداد ها در آن شده ايد. Wistia  به شما امكان آمارگيري از كاربراني كه در حال تماشاي ويدئو شما هستند را ميدهد. به اين تريب شما ميتوانيد ويدئو هاي بهتري براي كانال خود ايجاد كنيد.

Followerwonk

اگر به دنبال افزايش دنبال كننده هاي خود Followers در شبكه هاي اجتماعي هستيد. Followerwonk اطلاعات جامعي راجع به مخاطبانتان و ساير مخاطبان بلقوه به شما خواهد داد.  اين ابزار ميتواند اينفلوئنسر هايي كه به زمينه فعاليت برند شما علاقه مند هستند را نيز به شما معرفي كند. با كمك اين ابزار ميتوانيد. شبكه كاربران خود، در شبكه هاي اجتماعي را گسترش داده و فروش خود را بيشتر كنيد. اين ابزار يك نرم افزار آمارگيري نيز در اختيار شما قرار ميدهد. كه اطلاعاتي از افزايش تعداد مخاطبان شبكه هاي اجتماعي در اختيار شما ميگذارد. اين اطلاعات ميتواند به همكاران شما براي درك ميزان توسعه برند در شبكه هاي اجتماعي كمك كند.

Brand24.com

Brand24 اين ابزار يك نظارت همه جانبه بر فعاليت هاي تجاري شما در شبكه هاي اجتماعي را مهيا ميكند. با كمك اين ابزار شما يك گزارش زنده از روند توسعه و تبليغ نام برند خود در شبكه هاي اجتماعي توسط مشتريان و اينفلوئنسر ها را بدست خواهيد آورد. Brand24 همچنين ابزار قدرمندي براي تشخيص فرصت هاي فروش ميباشد. با اين ابزار شما ميتوانيد:

  • موضوعات كليدي در حوزه فعاليت خود را بيابيد
  • موضواعات ترند شده را بيابيد.
  • بحث هاي صورت گرفته را مطالعه كنيد.
  • ميزان منشن Mention (ذكر نام برند توسط مخاطب و اينفلوئنسر ها) شدن نام برند خود در شبكه هاي اجتماعي را با رقباي خود مقايسه كنيد.

Cyfe.com

Cyfe يك داشبرد تمام عيار براي تجارت ميباشد. اين ابزار تمام داده هاي شما را بصورت يكجا بررسي ميكند. ابزار Cyfe  را ميتوانيد داشبرد شبكه هاي اجتماعي خود بدانيد:

  • بررسي همه موارد در شبكه هاي اجتماعي
  • كمك به گرداوري داده از سرويس هاي پرمخاطب با كمك ابزارهاي پيش ساخته خود
  • نمايش داده ها بصورت امن
  • دسترسي به داده هاي گذشته
  • دانلود داده ها بصورت PDF يا JPGs و ساير فرمت هاي رايج
  • امكان گزارش گيري بصورت زنده

Meokay.com

Meokay يك چت بات Chatbot توليد ميكند كه آخرين تبليغات شما در مسنجر را به نمايش ميگذارد.  Meokay ابزارهاي زير را در اختيار شما قرار خواهد داد:

  • انتشار پيشنهاد و نرخ معامله به كاربران در صورت تقاضا
  • شناسايي تغييرات در كلمات استفاده شده براي ترغيب كاربر به كليك بر روي لينك تبليغات
  • دريافت دستور از طريق مسنجر و كامنت هاي فيسبوك.

شبكه هاي اجتماعي از در اين چند ساله تغييرات زيادي كرده اند. چت بات ها Chatbot  اكنون يكي از عناصر شبكه هاي اجتماعي به حساب مي آيند و ظاهر شبكه هاي اجتماعي با آنها كاملا تغيير كرده است.  با استفاده از پلتفرم هاي بالا شما قادر خواهيد بود بصورت فعالانه با مخاطبان خود در ارتباط بمانيد. به اين ترتيب شما بهترين شانس براي ايجاد يك ارتباط شخصي با مخاطبان را بدست آورده و ميتوانيد با كمك اين ارتباط آنها را به سمت خريد از سايت خود هدايت كنيد.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.